עמנואל מורנו - אבא שלי, גיבור ישראל- ביתו של עמנואל מורנו זל - חדשות רוטר - אשר עודכנו בנושא וכמובן גם נתנאל וגם עוזי ומשה כמו תמיד נרתמו מיידית לסייע ולהחזיר את המקום לקדמותו ולכבד את זכרו של סאל מורנו.

עמנואל מורנו - אבא שלי, גיבור ישראל- ביתו של עמנואל מורנו זל - חדשות רוטר - אשר עודכנו בנושא וכמובן גם נתנאל וגם עוזי ומשה כמו תמיד נרתמו מיידית לסייע ולהחזיר את המקום לקדמותו ולכבד את זכרו של סאל מורנו.. אשר נקרא על גיבור ישראל סאל עמנואל מורנו. דעואל שלו, חברו של עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג במלחמת לבנון השניה, פרסם בבלוג שלו פוסט, בו הוא לפוסט, שנכתב בערב יום הזיכרון לפני כשנתיים, צורפה תמונה נדירה של מורנו מטיול בסיני, בו הוא נראה עומד. החיילים ניהלו חילופי אש עם אנשי חיזבאללה והמשיכו בדרכם, עד שנאספו בידי מסוקים. 17 שנים, עד מותו בגיל 35, שירת עמנואל מורנו בתפקידים שונים בצבא. ביום חמישי האחרון נחנך באשקלון רחוב על שם סאל עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג במהלך פעילות מבצעית במלחמת לבנון השנייה והוא בן 36 בנופלו.

עמנואל הסביר לו שהוא מהחבר'ה של היחידה שהוקפץ. דעואל שלו, חברו של עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג במלחמת לבנון השניה, פרסם בבלוג שלו פוסט, בו הוא לפוסט, שנכתב בערב יום הזיכרון לפני כשנתיים, צורפה תמונה נדירה של מורנו מטיול בסיני, בו הוא נראה עומד. בחטיפת גלעד שליט, עמנואל מורנו זצל היד היה מהראשונים שהגיעו לשטח מהיחידה המובחרת בה שרת, ומיד החל לפעול. קרא הכל על עמנואל מורנו באתר החדשות כיפה: פרידה מסאל עמנואל מורנו זל.

The Real Fake Shai Nitzan on Twitter: "הבוט המטומטם של בנט ...
The Real Fake Shai Nitzan on Twitter: "הבוט המטומטם של בנט ... from pbs.twimg.com
פרידה מסאל עמנואל מורנו זל. קצין בכיר נוסף מהסיירת נפצע קשה וקצין שלישי נפצע קל. קרא הכל על עמנואל מורנו באתר החדשות כיפה: מורנו הוא החייל הראשון בתולדות צהל שתמונתו אסורה בפרסום גם לאחר מותו, בשל תפקיד רגיש שמילא. איש של עשיה רבה ומיעוט בדיבור, חבר אמיתי ואוהב אדם, איש אמונה שמחובר לעם ישראל ותורת ישראל ברבדים העמוקים שלה. עד היום הותרו לפרסום שני מבצעים בלבד שבהם השתתף מורנו, בהם 'עוקץ ארסי' שבמהלכו נחטף המחבל מוסטפא דיראני מביתו בלבנון. לראשונה נחשפת הקלטה של עמנואל מורנו זל. אשר נקרא על גיבור ישראל סאל עמנואל מורנו.

קצין בכיר נוסף מהסיירת נפצע קשה וקצין שלישי נפצע קל.

חכ מתן כהנא פרסם ברשת החברתית פייסבוק סיפור על עמנואל מורנו. סיפור חייו של סאל עמנואל מורנו היד י' שבט התשעה. גיורא לוי, מפקדו בתקופת הטירונות, מנסה לשפוך מעט אור על דמותו החידתית. עמנואל מורנו (במרכז) ולצדו נפתלי בנט ומתן כהנא | צילום: סגן אלוף עמנואל מורנו נהרג במלחמת לבנון השנייה ועד היום תמונתו אסורה לפרסום. קצין בכיר נוסף מהסיירת נפצע קשה וקצין שלישי נפצע קל. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for עמנואל מורנו. מורנו הוא החייל הראשון בתולדות צהל שתמונתו אסורה בפרסום גם לאחר מותו, בשל תפקיד רגיש שמילא. כתבות, סרטונים, דעות וכל העדכונים החמים על עמנואל מורנו מרוכזים באתר כיפה. ביום חמישי האחרון נחנך באשקלון רחוב על שם סאל עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג במהלך פעילות מבצעית במלחמת לבנון השנייה והוא בן 36 בנופלו. דעואל שלו, חברו של עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג במלחמת לבנון השניה, פרסם בבלוג שלו פוסט, בו הוא לפוסט, שנכתב בערב יום הזיכרון לפני כשנתיים, צורפה תמונה נדירה של מורנו מטיול בסיני, בו הוא נראה עומד. עד היום הותרו לפרסום שני מבצעים בלבד שבהם השתתף מורנו, בהם 'עוקץ ארסי' שבמהלכו נחטף המחבל מוסטפא דיראני מביתו בלבנון. בחטיפת גלעד שליט, עמנואל מורנו זצל היד היה מהראשונים שהגיעו לשטח מהיחידה המובחרת בה שרת, ומיד החל לפעול.

דעואל שלו, חברו של עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג במלחמת לבנון השניה, פרסם בבלוג שלו פוסט, בו הוא לפוסט, שנכתב בערב יום הזיכרון לפני כשנתיים, צורפה תמונה נדירה של מורנו מטיול בסיני, בו הוא נראה עומד. אביו של סאל עמנואל מורנו זל, אילן מורנו, קרא הערב (חמישי) להסיר את האיפול שקיים סביב נסיבות מותו של בנו, קצין סיירת. אשר עודכנו בנושא וכמובן גם נתנאל וגם עוזי ומשה כמו תמיד נרתמו מיידית לסייע ולהחזיר את המקום לקדמותו ולכבד את זכרו של סאל מורנו. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for עמנואל מורנו. כבר ביום למחרת הגיע למקום צוות ממחלקת האחזקה של עיריית ירושלים אשר שטף קירצף.

ההרוג בלבנון: סגן-אלוף עמנואל מורנו
ההרוג בלבנון: סגן-אלוף עמנואל מורנו from www.ynet.co.il
חכ מתן כהנא פרסם ברשת החברתית פייסבוק סיפור על עמנואל מורנו. עמנואל הסביר לו שהוא מהחבר'ה של היחידה שהוקפץ. אשר עודכנו בנושא וכמובן גם נתנאל וגם עוזי ומשה כמו תמיד נרתמו מיידית לסייע ולהחזיר את המקום לקדמותו ולכבד את זכרו של סאל מורנו. אז עמנואל מורנו, שפעולות חייו והנסיבות המדויקות בהן מצא את מותו נמצאות באיפול כבד, מכונה זה שנים כלוחם הטוב בעולם. עמנואל מורנו (במרכז) ולצדו נפתלי בנט ומתן כהנא | צילום: גיורא לוי, מפקדו בתקופת הטירונות, מנסה לשפוך מעט אור על דמותו החידתית. מחנה עמנואל (ג'וליס) נמצא על כביש 3 בין אשקלון לצומת מלאכי. קרא הכל על עמנואל מורנו באתר החדשות כיפה:

מחנה עמנואל (ג'וליס) נמצא על כביש 3 בין אשקלון לצומת מלאכי.

הסרטון המרגש שהוקרן בערב יום הזיכרון 2018. קצין ולוחם ישראלי בסיירת מטכל. 12 שנים לאחר מותו נחשפה הקלטה שלו מטקס קבלת דרגה, שנה. עמנואל מורנו זל מוכר בעיקר בתור החלל היחיד שאת פניו אסור לחשוף עד היום, בשל תפקידו המסווג. סגן אלוף עמנואל מורנו נהרג במלחמת לבנון השנייה ועד היום תמונתו אסורה לפרסום. זה קורה באמצעות קולו שהותר לפרסום, מאירוע שהתרחש לפני 12 שנה, בו נשא דברים ואמר דברי תורה בהם הזכיר את. מאיה מורנו, האמא, נצרה את הרגע במצלמה קטנה והתמונה הזאת תהפוך לימים לזיכרון המוחשי ביותר של הבת במידה רבה סיפורו של עמנואל מורנו מציב את בתו אביה במוקד. קרא הכל על עמנואל מורנו באתר החדשות כיפה: החיילים ניהלו חילופי אש עם אנשי חיזבאללה והמשיכו בדרכם, עד שנאספו בידי מסוקים. באירועים שונים, בטקסי זיכרון, מושכת בתו הבכורה. בחטיפת גלעד שליט, עמנואל מורנו זצל היד היה מהראשונים שהגיעו לשטח מהיחידה המובחרת בה שרת, ומיד החל לפעול. סיפור חייו של סאל עמנואל מורנו היד י' שבט התשעה. עמנואל מורנו הוביל כוח של כמאה לוחמים לפעולה בגזרת בעלבכ לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף.

החיילים ניהלו חילופי אש עם אנשי חיזבאללה והמשיכו בדרכם, עד שנאספו בידי מסוקים. כבר ביום למחרת הגיע למקום צוות ממחלקת האחזקה של עיריית ירושלים אשר שטף קירצף. מאיה מורנו, האמא, נצרה את הרגע במצלמה קטנה והתמונה הזאת תהפוך לימים לזיכרון המוחשי ביותר של הבת במידה רבה סיפורו של עמנואל מורנו מציב את בתו אביה במוקד. קרא הכל על עמנואל מורנו באתר החדשות כיפה: עמנואל מורנו היד, החייל היחיד בתולדות צהל שכל פרט לזיהויו נאסר לפרסום גם אחרי מותו, נחשף היום במעט.

מאיה מורנו - אוחנה אלמנתו של סא''ל עמנואל מורנו הי''ד ...
מאיה מורנו - אוחנה אלמנתו של סא''ל עמנואל מורנו הי''ד ... from i.ytimg.com
עמנואל מורנו (במרכז) ולצדו נפתלי בנט ומתן כהנא | צילום: עמנואל מורנו היד, החייל היחיד בתולדות צהל שכל פרט לזיהויו נאסר לפרסום גם אחרי מותו, נחשף היום במעט. עמנואל הסביר לו שהוא מהחבר'ה של היחידה שהוקפץ. 17 שנים, עד מותו בגיל 35, שירת עמנואל מורנו בתפקידים שונים בצבא. לראשונה נחשפת הקלטה של עמנואל מורנו זל. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. קולו של עמנואל מורנו, שהושמע היום לראשונה (מתוך ynet). 12 שנים לאחר מותו נחשפה הקלטה שלו מטקס קבלת דרגה, שנה.

חכ מתן כהנא פרסם ברשת החברתית פייסבוק סיפור על עמנואל מורנו.

For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for עמנואל מורנו. ביום חמישי האחרון נחנך באשקלון רחוב על שם סאל עמנואל מורנו זל, קצין בסיירת מטכל שנהרג במהלך פעילות מבצעית במלחמת לבנון השנייה והוא בן 36 בנופלו. חכ מתן כהנא פרסם ברשת החברתית פייסבוק סיפור על עמנואל מורנו. החיילים ניהלו חילופי אש עם אנשי חיזבאללה והמשיכו בדרכם, עד שנאספו בידי מסוקים. 17 שנים, עד מותו בגיל 35, שירת עמנואל מורנו בתפקידים שונים בצבא. פרידה מסאל עמנואל מורנו זל. אז עמנואל מורנו, שפעולות חייו והנסיבות המדויקות בהן מצא את מותו נמצאות באיפול כבד, מכונה זה שנים כלוחם הטוב בעולם. קצין בכיר נוסף מהסיירת נפצע קשה וקצין שלישי נפצע קל. מאיה מורנו, האמא, נצרה את הרגע במצלמה קטנה והתמונה הזאת תהפוך לימים לזיכרון המוחשי ביותר של הבת במידה רבה סיפורו של עמנואל מורנו מציב את בתו אביה במוקד. לראשונה נחשפת הקלטה של עמנואל מורנו זל. עמנואל הסביר לו שהוא מהחבר'ה של היחידה שהוקפץ. אשר נקרא על גיבור ישראל סאל עמנואל מורנו. עמנואל מורנו (במרכז) ולצדו נפתלי בנט ומתן כהנא | צילום:

Posting Komentar

0 Komentar

Ad Code